marianaandelias

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Mariana/ Elias Westerlind - 21 maj 2011 20:23

Hey bloggen och folket..

i Helgen(ojdå det är helg än, äh skitsamma).

Iaf, i Fredags va ja med Elias(älsk),Evelina & Johannes.

vi hade grymt mysiit, 

enligt mig själv då;)

haha..

Iaf fredagen började med att vi fyra gick och fikade, 

jag & Evelina kom på att Johannes och Elias ha grymt lik humor..?!:O

Vi typ småpratade, och typ drog ner till parken och satt oss vid älven och spelade ett spel. (kommer inte ihåg va spelet hette:s) 

HAHA..

Iaf, vi hade jätte mysiit allehopa.

sedan ja slutade ju dagen såklart?

haha..

Jag och älskling gick hem till honom och hade de mysiit, han ville sola, men inte jag;)

haha.

Sedan på kvällen i fredags så träffade Jag, Älskling & Hans bror Johannes på G.U.D (:

ja.. vad ska ja mer skriva?

Jag sov hos älskling sedan och kom hem typ för några timmar sedan:/

haha..

men hörs!

/

MarianaaaaaaaAaa^

Ps.förlåt dålig uppgraderning

Presentation

Mariana and Elias blogg(L)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards